söndag 1 april 2012

ensam hemma en söndag

Va tråkigt jag har haft det, men samtidigt skönt.
Har inte gjort någonting idag.
Patrik började jobba vid 1445 så jag kilade hem till mig vid 13 ungefär så fick han stöka det sista själv innan han skulle till jobbet.
Kikat på 3 avsnitt av desperate housewives och sen kikade jag på en film. Började puzzla för att komma på efter 20 min att det inte var roligt. Gillar inte det pusslet jag har...aldrig gjort men det är det enda jag har. Kanske för svårt för mig :)
Sen tog jag mig ett bad med tända ljus och läste en bok. Tröttnade och nu har jag suttit med fejjan en stund och nu ska jag nog laga iordning lite köttfärsbiffar till matlådan imorn. Lite sent men men vad gör det när man inte har annat för sig.
Har ju vant mig vid att ha Patrik hemma på helgerna numera, men nu hade det kört ihop sig på jobbet och han fick lov att jobba. kul pass 1445 - 2300. Känns inte som man gör så mycket innan. Vi låg och slappade i soffan och sen tog vi oss en promenad. Känns mer som man bara väntar på att få jobba när man börjar så...Sen slutar 23 och då är det ju bara att gå och lägga sig...

Haft en skön helg...mycket vin var det iof :) både igår och i förrgår. Massa fyllesnack...kan få lite ångest dagen efter menmen...bara att slå bort.

Nej jag får väl starta lite spotify och laga lite mat istället så går tiden fortare...

Hoppas ni haft en kul helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar