fredag 31 augusti 2012

Första fotbollsmatchen

I onsdags så tränade jag zumba på lunchen och sen spelade jag korpfotboll på kvällen. Helt död efter matchen...
Dagen efter kom världens träningsvärk som ett brev På posten...
på eftermiddagen började jag må lite kasst och ju längre det gick ju klenare blev jag...
Inatt var det inge roligt.. Feber o halsont. Tror jag vaknade av att jag hade ont i halsen också.
Inte så van att ha ont i halsen så.
Imorse hade jag kanske lite feber också men testade aldrig.

Idag har jag jobbat o sen var jag äntligen till tandläkaren.
Min goa tandläkare som jag av en ren händelse fick för dryga året sen.
Hon är yngre än vad jag är men hon är så lugn, metodisk, noggrann och försiktig. Älskar det eftersom jag inte tycker det är alltför kul att gå till tandläkaren...
Hon gjorde allt på en alvtimme och eftersom jag inte varit på en undersökning på över ett år så klämde hon in den med :))
Så nu behöver jag inte gå dit förrän om ett år igen.

Nu är jag på väg ned till stan o ska ta ett glas vin med patrik o hans jobbisar.
Mår fortfarande halvkasst men orkar inte sitta hemma.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar