söndag 16 september 2012

Underbara borlänge

Haft en hätte skän helg i borlänge.
Vi åkte ned på fredagen efter jobbet. Var uppe vid 23.
Dagen efter så tog jag, patrik, mamma o pappa en sväng till kupolen.
Köpte en present till fredrik o sen vart det en skjorta till mig. Patrik köpte också en skjorta.




Vi :)
Sen var det dags att åka hem till syrran o fredrik på kalas.
Riktigt fint väder o varmt på deras framsida så kalaset avslutades med lite öl o bubbel på framsidan i solen.












Jag o maja kör samma pose :)




P dricker öl




Pappa o fredrik
När gästerna gått så stannade jag o patrik kvar och drack lite öl/vin.
Satt o snackade, provade helium haha :)) innan det var dags att ta bussen in till stan för middag på broken.
Patrik funderade hur man kan ha namnet broken dreams på en restaurang :) har aldrig tänkt på namnet innan...




Fina syster o fredrik




<3
Menyn :))




Friterade potatisskal




Jag och p delade på tacosallad med kyckling




Fajita combination




Fredriktog en hamburgare




Syrran tog baby ribs :) inte dåligt med mat
Nu är det söndag o vi är på väg hem. Går jätte bra att åka. Jag körde till Laxå och patrik håller på att kör nu








Puss o kram
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar