måndag 1 oktober 2012

Helgen i bilder

Radisson Waterfront!
Gillar verkligen det hotellet



Precis vägg i vägg med stationen



Rummet



På väg ut på stan. VIA egencia dagar!



Sitter i lag. Komorerna var mitt land :)



Alla står förväntansfulla på starten på uppdraget



En telefon. Massa frågor. Uppdrag

Dags för kvällen.



Nya klänningen som inte var svart :))
I ljuset på kvällen var jag beonfärgad :))



Kvälls make. Eftersom jag hade färg på klänningen tonade jag ned läppstiftet lite












Al picher - grymt rolig. Alla fick sig mer än ett gott skratt



Goa kollegor



Mitt lag :)



Madde o lina



Dancing






Georgi o sanji












Jag o sanja first card representant

Go kväll på söndagen.
Godis, film, mat o patrik. Precis vad jag behövde







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar