lördag 15 juni 2013

G R A T T I S

Till finaste Linda och Sebastian på deras bröllopsdag!

Jag hade skrivit ett tal till Linda även om jag inte var där...hon vart nog lite förvånad. Fina Johanna läste upp det och Linda vart jätteglad.
Skrev verkligen inget speciellt men skönt att ändå få vara med på ett litet hörn även fast jag inte var där. 

Både Johanna och Kristin har skickat massa bilder till mig hela dagen på Linda och bröllopet och festen osv så även fast jag inte är med så är jag det ändå på nåt sätt. Otroligt gulligt av dom. Mina fina vänner som tänker på mig här hemma när det har skoj där borta.
Så otroligt tacksam är jag tjejer. 

När jag stod på willys innan så ringde linda för att tacka för talet. Samma sak där...så himla gulligt att hon tar sig tid att ringa till lilla mig på hennes stora dag då hon har fullt upp. 

Jag lovar att lägga ut nån bild så ni får se hur vacker hon är, men måste kolla av med henne först. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar