fredag 16 augusti 2013

Sicken frånvaro...

Oj va tiden går snabbt. 
Tänkt vaeje kväll att jag ska uppdatera bloggen men nej...

Vi var på bröllop i lördags!
Jag o patrik

Tungkyss.
Pussade agnes en snabbis o vart en med öppen mun

Nackträning

Vipp på rimpan affär. Det är en bra låt det :)
Den gillar vi starkt nu.

I lördags sminkade jag mig med id sminket som jag hade hemma som jag ev vart dålig över när jag var gravid.
Tänkte att det var nog bara blandningen med gravidhormoner..men nu är det bekräftat..ögonen kom som ett brev på posten nån dag senare. 
Nu är sminket slängt.

Jag o agnes tog oss en tupplur

Min goa camilla och agnes myser på restaurang ETT och äter en go räkmacka.
Sen vart agnes jättesur o hungrig :)
Var övertrött med...inte lätt när man vägrar sova.

En övertrött agnes somnade som en klubbad säl när vi gick hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar