söndag 16 februari 2014

Blir bara massa barnbilder nu för tiden...

Hej,
Nu är vi på hemmaplan igen. Så himla skönt!
Varit jätte mysigt att varit hemma hos mamma o pappa. Agnes har varit jättegla och go hela veckan, förrutom lite grinig när vi var i orsa men tror det vart lite för mkt för henne och då blir hon lite grinig.

Jag o älsklingen på tåget. 
Jag satt o lyssnar på herrstafetten och sen vaknade agnes så då matade jag henne med majskrokar så jag hann lyssna klart :) båda nöjda ;)

Full fart på tåget hem. Ingen tid att sova



Hon var jätte trött och behövde verkligen sova. Så fort hon la sin kind mot min så snurrade ögonen och la hon sig i filten så blundade hon en kort sekund o sen onöjd. 
Slutade försöka söva henne och när vi var framme 1 timme senare så somnade hon direkt jag la henne i vagnen.
Så konstigt för jag har ändå försökt att lägga henne i vagnen innan men då var det gallskrik och snurrade runt. När vi slulle kliva av tåget så däckade hon direkt.

Nu sussar hon gott i sin säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar