torsdag 1 januari 2015

Nyår

Vilken härlig dag det blev. 
Började med en pw i kängor för det var så halt, men när jag kom ut för att gå på den större vägen så var det inte halt. Typiskt.

Patrik jobbade mellan 17-21. 
Jag fixade mig inte förrän kl var 20 för då hade agnes lagt sig och jag skulle fixa det  sista med maten.
Fixade till tjejerna i håret och sen satte vi oss och spelade ticket to ride och grejade med maten samtidigt. Sen vaknade agnes emellanåt o jag fick natta om henne typ 3 ggr. 
Sen fick hon vara uppe för hon kunde inte somna om för alla smällare. 

Nyårsfixad maria.

Patrik kom hem o fick göra det sista på förrätten för agnes vaknade.


3 rätters såklart

Bruchetta


Oxfile, hasselbackspotatis och egengjord rödvinssås. Försts ggn som patrik gjorde en och den vart jättegod.

Bananasplit blev till efterrätt.

En toppenkväll fastän patrik fick lov att jobba en stund på kvällen.
Han hade fixat nästan allt innan han åkte.
Så blev jättesmidigt.

Sen åt vi 3 rätters kl 22. Blev klara vid 2345. Precis lagomt.

Lite roligt att agnes också var vaken.
När det var dags för fyverkeri så vart hon först lite förvånad o sen sa hon ojojoj hela tiden o kikade nyfiket på alla fyrverkerier.

Nytt år och nya möjligheter



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar