söndag 26 april 2015

Stackars liten...

Soliga dagar den här veckan.

Agnes provade mina klackskor och min nya tunika och gick eunt o vinkade. 
Sköningen!


Hon provade pappas hjälm.

Blev hemskickad från dagis på tisdagen.
Blåsor på snippan o vid rumpan.
Jag åkte hem o vi luftade stjärten. Satte oss och kikade lite på tv med.
Det konstiga var att hon inte hade några tecken på detta på morgonen. Lite röd i stjärten men de kan de ju vara emellanåt. Sen gjorde hon en blöja på morgonen och då hade hon ont o inte ville att
De skulle torka. 
Sen efter vilan var det små blåsor.
När jag tittade efter vi luftat stjärten så fick jag en chock. Såg ut mer som brännsår som torkat.
Stackars liten. 
Det visade sig vara svinkoppor.
Nu smörjer vi med salva.


Lunch ute. Fasiken va gott.

Vår hamster Marabou

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar