fredag 29 maj 2015

Snart dax för 2 års kalas

Snart fyller Agnes 2 :)
Satan va snabbt det går.
Känns som man njuter så mkt man kan i den här goa perioden. Emellanåt så är hon som förbytt i all trots och nu sedan ett tag tillbaka så "peppar peppar" har hon varit jättego.

På kvällen så nattar vi henne i hennes egen säng, det tycker vi är viktigt att alltid somna i sin egen säng. 
När hon sedan vaknar på kvällen så nattar vi om henne i sin säng. 
När väl jag och Patrik gått o lagt oss och hon vaknar, då får hon komma till oss. 
Detta gör vi för att få sova så mkt som möjligt.
Det jag ville komma till är att jag tycker det är så mysigt. Dörsöker njuta av detta för det kanske inte är så mysigt efter ett tag när hon knuffar ut en ur sängen istället och ligger mer på tvären än åt rätt håll.
Även om hon vill ligga kind mot kind så hon ligger mer på mig än bredvid så är det så sjukt mysigt.
Sen emellanåt så vill man ju ligga själv och tycker att låt mamma vara nu, men jag sover jätte bra trots att hon ligger kind mot kind eller mer på min kudde än hennes egna.

Hon blir så stor min lilla tjej. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar