tisdag 24 november 2015

Tjejerna på besök

Underbart i söndags att ha tjejerna här. Patrik lagade jätte god mat, dock lite rött inuti men det fixade grillen bra :)

Kände mig inte som mig själv bara. 
Kände att jag saknat dom så mkt. Vi måste ses mer ofta! 

Fina presenter och Kristin tog med dermalogica som jag köpt innan. Så himla skönt att ha produkterna igen.

Börjar bli lite stressad över julen o julklappar.
Vad ska man köpa och hur blir det med allt.
Borlänge kanske den 18 på fredagen-söndag.
Saknar dom där hemma mkt och vill egentligen ha mer tid.

Känslan av att aldrig räcka till kommer över mig enkel just nu.

Jag vill träffa Jossan som jag inte sett på så länge.
Jag vill till Sofie o träffa nytillskottet. Dock har vi varit snoriga o hostiga tills nu så det är ju därför.
Vill åka till Linda. Hon är också så långt bort.
Vill åka till Borlänge o sitta och dricka vin o tjära med Therese.
Sen vill jag träffa Kattis mer. Nu sågs vi för en vecka sen.
Jag vill träffa Kristin o Johanna och bara umgås utan barn så man för en gång skull bara kan sitta och prata utan att någon liten tös tar upp ens uppmärksamhet.
Jag vill träffa Patricia mer! 
Jag vill ut och gå på bio med Patrik, egentid med honom. Det behövs!

Mycket man saknar och vill, men tiden räcker inte till nu.
Får träffas lite under julen kanske :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar