lördag 20 februari 2016

Vilken vecka

Helt otroligt rolig vecka!

Jag o Agnes flög till Borlänge
Hon gillade det en stund, men sen blev det tråkigt.

Mamma var ledig helgen och sedan även på måndagen så då åkte vi och badade på Aqua Nova. 

Tisdagen när jag o Agnes var själva så åkte vi till Falun och sportys lekland.
Vi var helt själva i 1,5 timme sen åkte vi hem.


Moster kom förbi efter jobbet och myste lite. Gillade Agnes.

På onsdagen så åkte vi till Orsa och mötte upp Patrik och tjejerna.

Jag lärde mig att åka slalom. 
Patrik gjorde en fantastiskt bra insats! 
Jag hatar höjder och är fart rädd men han lyckades vända allt så nu är jag helt biten.
Lite småskraj i sittliften :)

Vi åt pizza på en restaurang sista kvällen.

Dagen efter så åkte Tilda med Agnes. 
Lillfia lärde sig också lite grann. Hon tyckte det var toppen!
Dock blev det för mkt efter en stund men då fick vi ta en fika eller hitta på något annat.

Duktiga tjejen


Fikatajm

Patrik och Agnes!
Godingar!

Patrik och Thyra under en lunch i toppstugan.

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar