lördag 21 januari 2017

Lycka

Imorse startade inte dagen som man tänkt sig.
Vi tjafsade jag o Patrik. Händer nästan aldrig att vi gör det så när det händer är det så konstigt på nåt sätt.
Tänkte verkligen efter vad jag kommer sakna ifall det inte skulle vara vi. Usch gjorde ont ända in i hjärtroten!
Nej, det var inte alls så illa att vi skulle göra slut, men ibland så är det bra att stanna upp och faktiskt se vad man har och hur lycklig man faktiskt är.

Har en fantastisk sambo! 
Visst kan jag störa mig på vissa saker ibland men jag har lärt mig en sak för ett tag sen och det är att det går att välja att inte störa sig på småsaker.
Hade nån sagt det till mig när jag var singel och jag träffade på killar med förkorta byxor, får långa ben, för konstigt skratt, för många tatueringar, konstigt namn eller vad det nu kunde vara så skulle jag aldrig tro att det var möjligt :).

En tråkig början och en härlig avslutning på dagen med spel och häng i soffan.
Patrik jobbar men vi alla är lediga imorgon så då ska vi mysa hela familjen! 
Hoppas på bra väder.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar