onsdag 26 april 2017

Ekkorhjulet snurrar fortfarande

Oj vad ekkorhjulet snurrar här i mitt liv.
Kvällen tillbringas med bok eller framför en härlig serie. Just nu kollar vi på blacklist. Älskar den. Precis min typ av serie. Spännande och fristående avsnitt, fast ändå hör lite ihop.

Nu ligger jag i sängen. Patrik kör soffan så han får lite sömn, så det är lite tomt här nu.


Håller på och tänker på vikten som vanligt, undrar vilket försök i ordningen detta är?!?!
Tröttsamt...men jag försöker...2a veckan är jag inne på denna gången. Hade en hel ätarhelg så den är borta nu kanske, men då är det bara 1 dag kvar att minska i vikt på. Jaja får ta nästa vecka. 
Ätardagen får vara lördag och sen hålla mig under veckorna. 
Vill minska lite kilon till kroatien i alla fall.
Under 70 är ju första steget. Kommer jag under det så är jag mer än nöjd till kroatien, inte säkert att jag fixar det. Inte så många veckor kvar och just nu står vågen på 77. 
Hemskt att skriva ut siffran. Skäms över den.
Jaja kan bara bli bättre. 

Min lilla stjärna. Avslutning på gympan. En som var superstolt att få ett diplom. 

Mamma och Agnes. Mina föräldrar, syrran o mormor var här i helgen. 
Fullt i folk men så mysigt att ha dom här. 
De bor för långt borta. När vi satt i hallen där Maja hade gymnastikuppvisning så satt vi alla där och det var som alla bodde här. En underbar känsla om än bara för en stund :(


Agnes knäppte kort som vanligt :) här är morfar .

Nej nu ska jag släcka och försöka sova lite.

Hörs mer en annan dag.

Kram

1 kommentar: