måndag 4 juli 2011

Semester

God morgon.
Idag känns det som jag har semester på riktigt =)
Ska ut till husvagnen idag så snart jag lämnat barnen på dagis/fritids.
Mamma kommer och hämtar mig och barnen och skjutsar oss och sen ska jag bara packa...sen bär det av till husvagnen för några avkopplande dagar.

Onsdag kommer syrran förbi på kvällen och då ska bara mysa familjen G. Även fast syrran nu är med i familjen B =)

Torsdag tror jag det bär av till Borlänge igen för att på fredag umgås med barnen och syrran.
Lördag blir det till att vara barnvakt. Syrran och Fredrik ska på bröllop.

Har varit en intensiv vecka med mycket rosé vin, skratt och härliga band.
Känns lite tomt nu när veckan är över och konstigt nog längtar man redan till nästa års peace and love. Det är ju lite tradition nu...
Hoppas på Winnerbäck nästa år...rihanna hade också varit grymt. Sen förstås lady gaga eller katy perry eller nån sån.
Sen så klart Milow...han är alltid välkommen.

Något som är kul med peace and love är ju att man lyssnar in sig på lite ny musik varje år. Himla kul.
Jag som inte gillar Håkan Hellström så mycket tycker att han var helt fantastisk som sista akt igen...även om jag tyckte det varit kul med någon ny artist men skit samma kände jag när jag stod där för det är ju helt galet mycket folk på sista.

Nu ska jag se om jag kan få lilla Cappe att borsta tänderna

kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar