torsdag 7 juli 2011

Tillbaka till Borlänge

God dag:)
Idag blir det till att åka tillbaka till Borlänge. Har varit hos mamma och pappa i hus vagnen nu sen i måndags och får ta och pallra mig hem nu :) varit super skönt att vara här. Ska nog hinna med att diska en sväng till innan jag åker hem.
Jag som inte gillar att diska hemma älskar det här. Är väl för att man diskar ute och det är bara fridfullt och vara däruppe.
Får försöka ta med den känslan hem till lägenheten får se hur det funkar.

Ikväll händer inget speciellt. Imorn så blir det att umgås med syrran och barnen sen blir det barn vakt på lördag. Då ska vi åka ut hit och hoppa hoppborg, ponny ridning, bada, åka båt, fiskedam.
Dan går fortare och de får ha skoj samtidigt :) perfekt.

Nu är jag hungrig då nu går pappa pallra sig hem.

De har släppt 5 akter till peace and love nästa år och bara dom kommer så kommer jag :)
Winnerbäck, hoffmaestro, Melissa horn. Gillar!!!

Hoppas ni har det härligt i sommarsolen... Ni som har sol ;)
Kram


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Åh med dom artisterna blir jag också sugen på P&L :)
    puss o kram

    SvaraRadera