onsdag 14 september 2011

Försylningstider

God morgon.
Hoppas allt är bra med er, själv är jag försyld och lite hängig...
Fast det är som jag sa till en kollega att jag har ju inte varit försyld o sjuk på jätte länge verkligen. Tror det är typ ett år så det var ju min tur nu :)
Nu sitter man här på bussen o snorar.

Vad har hänt annars?? Jo jag umgås mycket med P.
Patricia ska jag träffa på lördag. Vi ska ut o käka på björnsbar tänkte vi. Ska bli så himla kul att se henne. Hon jobbar skit mkt nu verkligen så vi har knappt tid att ses alls. Mellan Träning och jobb finns inte så mkt mer...saknar henne!! Men tur att jag träffat P så jag kan fylla tiden ändå :)

Idag kommer katrin hit o henne har jag inte sett på evigheter! Myskväll i soffan med kärleksfilmer. Det känns riktigt bra :)
Kommer bli jätte mysigt!

Så det var en liten uppdatering :)

Johanna ska ju snart ha barn också. Ska ha om en vecka drygt men jag tror att det är dags lite tidigare :) men för mig får liten gärna vänta lite så min försylning blir bättre :)
Gud va spännande. Undra vad det blir


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar