lördag 17 september 2011

Härliga dagar!

Usch hur man ser ut....likblek...jajamen och nu har jag till och med smink på mig...
Vad hände med den fräscha sommarbrännan!


Jaja inget att göra. Ska nog ta och lägga mig i ett solarium snart...Någon gång så man känner att man känner sig lite fräsch igen...

Vad gör jag annars.
Patrik har haft sin barnfria vecka så vi har ju umgåts hela veckan mer eller mindre. I onsdags så var Katrin här och sov över så det var den enda dagen som vi inte umgicks och sov ihop.
Det blir lite intensivt träffandes just den veckan. Man tar igen det som man missade veckan innan.
Allt är verkligen så bra, så lätt, så rätt kanske...
Ingenting är krångligt och konstigt utan bara så bra.
Han är verkligen underbar och jag är skit glad att vi har träffats.

Hela barn grejen kan vi komma tillbaka till när jag träffat dom fler gånger än 1 =)

Idag blir det Björnsbar med Patricia.
Jag är fortfarnade försyld och hostig men jag ska nog klara av en kväll på stan hehe

Hoppas ni har det bra!

Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar