torsdag 3 november 2011

...

Lite lugnare vecka den här.
Alltså lugnare på jobbet.
Har iof inte så mkt inplanerat annars heller. Varit 2 dagar typ som jag har haft saker inplanerade efter jobbet.

Patrik frågade igår om jag kunde göra inbakad fläta... Hmmm nej fiskben o vanlig kan jag bara..
Tydligen ville lilltösen ha det på torsdag för hon ville ha lockigt hår på fredag när hon skulle på kalas...
Ojoj så nu får vi se ifall nån kan hjälpa mig att lära mig det på en dag. Ingen press haha.

På lördag kommer linda o sebban till göteborg. Sen åker vi direkt ut till johanna m famlij :)
Då kommer kristin också dit. Kommer bli skoj att ses alla.

Nästa gång man ser linda nästa gång har ju hon blivit mamma :)

Va gamla vi har blivit. Att vi är inne i det stadiet...konstigt...
Nu har man inte bara pojkvänner och sen gör man slut o skaffar ny osv :)

Själv fick jag 2 barn på köpet.
Förhoppningsvis så kommer jag få ett eget också.

Nu är jag framme o ska kliva av bussen.

Ha en bra dag!
Kram


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar