söndag 27 november 2011

Den gångna veckan

Varit en intensiv vecka.
Måndags träffade jag patricia o vi tränade box.

Tisdag gjorde jag o patrik god man o myste med ett bad. Lite trångt dock..ett glas vin också




Camilla fortfarande på sjukhus o hon skulle ta bort den sista stenen så jag tog ett kort på kollegorna o skickadr till henne


Onsdag så var P på en afterwork o kikade på fotboll. Jag var hemma

Tors så vart jag o p bjudna på ledins show på rondo.
Så vi käkade middag o sen till heaven 23 o efter det till rondo



Riktig bra show. Borde alla se!!



Fredagen så slutade jag lite tidigare o jag o p drog till borlänge.

Lördagen spenderades hos syrran o sen till kupolen. 80 års fest o sen syrran igen.

Spelade med andra ord...så jädra kul!! Jag o p ledde rätt bra.
Vann 2 omgångar!





Underbar helg o vecka men mycket inplanerat.
Sitter i bilen på väg hem nu...
Blåser en hel del i gbg så vi får se när vi närmar sig :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar