måndag 20 februari 2012

Hemma igen

Skönt att vara hemma igen. Resan hem tig rätt lång tid pga att vi fastnade i 2 st olika köer efter 2 olyckor... Rätt segt när man vet att man har så lång resa hem.

Kort sen igår


Patrik hade precis kört klart 5 km och jag o T åkte 2,5 km
Hon lade lite snö på kinden så han skulle kyla ned sig :)


På eftermiddagen så åkte patrik, jag o båda barnen lite skidor och fick med oss lite fika.


T gjorde sin egen stol av snö.

När jag kom hem sen så fixade jag in allt i skåpet.
Fick lov att skölja av o diska allt som stod i v-rummet innan det skulle in i skåpen så det tog sin lilla tid. Är så glad att jag rensade rätt kraftigt när jag plockade ur skåpen så nu såg det mkt bättre ut.





Inte mkt mat i matskåpet :)
Blir att handla lite nytt sen.


I det här skåpet har jag inte kastat nåt men oj vilken oreda det varit här...
Nu fixade jag en låda till sjukgrejerna och en liten glasgrej för alla knappar som jag bara hivat in innan.

Nöjd med min dag.
Nu blir det sängen. Får se om man får sova ordentligt inatt.
Tillbringat 2 nätter på en soffa.

Natti

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar