lördag 25 februari 2012

Slödag hemma

Hej alla!
Oj vilken vecka...gått verkligen superfort.
Söndags var det bara att in med alla grejer i köket.
Måndag jobb + träning
Tisdag jobb + träning + fix hemma inför onsdag + hem till Patrik
Onsdag jobb + tjejmiddag hemma...inga kort alls dessvärre. Men jätte mysigt.
Sofie, anna och anna kom hit. Åt och snackade.
Tycker det är så skönt. Vi har våra dagar då vi ses men ingen press på att man ska sitta hela kvällen utan vi äter, snackar lite och dricker vin och sen slutar kvällen ändå tidigt.
Bra combo tycker jag.

Torsdag jobb + hem + sen till patrik
Fredag jobb + träning + hem till patrik och där måla hylla
Lördag  började morgonen med att måla klart tjejernas hylla...nu är jag trött på att måla känner jag.
Får nog ta en paus där nu...
Kristin kommer förbi ikväll så ska vi ta några glas vin ute...får se när jag kommer hem...hoppas på att komma hem till Melodifestivalen ikväll...kommer nog vara en bra omgång.
Söndag...har barnen till 12 och sen ska jag och Patrik ta in på nya hotellet i stan Clarion hotel Post.
Kommer bli intressant. Sa att jag ville ha i tornet så man får lite utsikt också...sen får man hoppas att inte sviten är uthyrd så vi kan ta oss ett dopp i poolen. Hoppas på bra väder imorn då kanske.

Inte en iordninggjord Maria...sminket på halvsvaj och inte borstat håret ens.
Har fixat lite i lägenheten och ska ställa mig och diska lite snart...kul kul

Vilket underbart väder det är idag. Sol och fick en riktig vårkänsla när jag gick från Patrik idag.
Tittade på termometen...kan det verkligen stämma med 13 grader idag...antagligen =)

Nu ska jag slötitta lite på datorn och sen ta tag i resten av dagen

Ha en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar