torsdag 28 juni 2012

Stockholms trip

Hej alla!

I måndags åkte jag till stockholm och jag och kollegan sofia skulle upp och kika på hotell.

Det slutade med 15 hotellvisningar och 3 hotell besök som inte hade rum att visa.



Sofia i malmö aviations lounge på landvetter





Maten på planet till stockholm


Jag och sofia i stockholmo på väg till clarion sign tror jag :)


Trötta fötter. 2130 så tog vi oss ett glas vin på skybaren på royal
Viking innan vi gick till hotellet.



Vi bodde på nordic sea som var riktigt bra. Gillade frukosten och rummet var väldigt fint!
Härlig vinterbild från stockholm som fondtapet bakom sängen.

Sedan tog jag tåget till borlänge för att vara med på peace and live en dag :)



Syrrans familj och mamma,pappa och jag åt hemma hos syrran.
Härligt att ha alla samlade :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar