torsdag 28 juni 2012

Peace and love 2012

Underbar dag igår men lång :)
Började att fixa till mig vid 1130 och drack en cider medans jag fixade mig :)



Klar :)


På therese balkong i solen :)
Underbart!


Årets peace and love band.
En ny värld stod det i år på banden.


The girls som ska på festival :)


I kön in...


Första konserten. Timbuktu! Grym han är! Underbar konsert i fint väder och goa vänner


Maria och therese


Ronny o maria! Så himla fina ni är ihop!!


Jag o bästis tess.


Öltältet med utopia scenen i bakrunden


Tess, klotan och jag


Roxette!
Bra konsert iget mer. Kunde lika gärna lyssnat på radio kändes det som...inget drag men som sagt kul och höra dom


Fantasia öltältet


Drack lite cider och lyssnade på uggla :) han var riktigt bra



Winnerbäck!
Första låtarna var sådär men när han kom upp på storbilden efter 3 låtar så vart det en helt annan känsla! Mkt bra!



Nu sitter man här på tåget på väg hem efter en dag. Försöker ite tänka på hur kul mina vänner kommer ha de andra dagarna, men roligt att få vara med en av dagarna!!


Mitt endags band!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar