söndag 1 juli 2012

Gårdagen

Igår var vi på ikea och sen så tog jag med tjejerna och åkte o badade när patrik var hemma och skruvade på den nya förvaringsgrejen.
Jag sa att jag är badkruka och kommer inte bada...tjejerna är inte badkrukor kan jag tillägga. Tog inte många sekunder innan de var i vattnet :)




Här hade redan doppat sig en och 2 gånger :)
Sen car det min tur...solen sken ich det var ett krav från min sida :)




Finns en rätt lång bildserie på typ 7 bilder eller nåt innan jag ens kom i :)




Wiiihoo




Kallt jajamen men ändå ok. Men inget simmande för min del :)




Sen skulle de köra en spa behandling med sanden




Gick fint :)




Sen vart det hela kroppen :)




:)




Ett dopp till innan vi torkade och skulle åka hem




Lite mörkt men men :)
Sen drog jag hem och testade hur det skulle bli under diskhon




Titta vad fint, ska nog köpa en modell större av den vita bara.
Så en för sopor, en för flaskor.
Sen ska jag nog köpa ett till kärl som jag kan ha plastpåsar i tror jag..vet inte vart jag ska ha dom annars...eller om jag köper en samla plastpåsar grej och hänger på dörren...
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar