tisdag 24 juli 2012

Söndags

Börjar med att visa en sten som jag fick av P när vi var o badade.



Ser ut som ett hjärta!
Sött!

I söndags så fick patrik vara med tjejerna själv. Har ju varit med dom typ hela sommaren så
Tänkte att det kanske var bra att de får vara sista dagen själv med pappa.
Jag passade på o träffa patricia på liseberg i nån timme innan det var dags att åka hem och tvätta.


Jukebox



I väntan på bergbanan...mina älskade solbrillor har gått sönder :)


Kö var det en hel del :)


Jag o patricia På väg upp i bergbanan..

Vi hade 45 min innan jag fick lov att åka hem. Vi kilade på spinrock och balder och bestämde oss för att åka spinrock..
Ingen av oss har åkt den innan o varit halvrädda för den...


Wiiii herregud va nervösa o rädda vi var..
Stackars de som stod före oss haha.
Men vi gjorde det!!
Rätt mysig var den också. Lite äcklig också, men måste
Hålla med dom som stod i kön framför oss att detta är en av de bäata attraktionerna på liseberg.


Stolta o glada efter åket :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar