onsdag 18 juli 2012

Jag lever

Skönt att bara vara de dagarna efter semestern.
När vi kom hem från sthlm så tog barnens mamma barnen i 4 dagar. Var skönt att få lite ensamtid jag o patrik innan de skulle tillbaka igen.
Vad har vi gjort då.
Fredags var vi på varsitt håll..var skönt och pyssla lite själva bara.
Lördagen så
Tvättade jag o sen tvättade patrik..
Sen var det bara att fixa till sig för konserten på kvällen!
Det var kent konsert i trädgårdsföreningen. Riktigt bra var det! Sen när jag tyckte att det började bli lite långtråkigt (som jag gör på alla konserter) så spelade de riktigt bra låtar de 4 innan det blev extra nummer.
Nej en riktigt bra spelning iaf.
Mysigt att gå på konsert med patrik med.


Vi


Innan de började spela


KENT


Efter konserten gick vi till avalon o satte oss o tog 2 glas vin o då kom lina o hennes kompis susann. Vips var klockan 0130 och de ville stänga stället.
Ojoj så då var det bara att kila hem.

Söndagen träffade jag kristin på stan och hängde med henne en stund och gick runt o kollade lite.
Vi gick o fikade också o då blev det så klart en sån här...ingen som är direkt förvånad tror jag :)



sen satt jag o patrik o drack lite vin hemma o spelade rumble :)

Måndagen var vi o fikade med johanna,michael o adam så vi gick till o från slottskogen o det var riktigt skönt med en lång promenad. Fick en stor måsblaffa i huvudet också :) första någonsin så nu vet jag hur det känns :)



Patrik gjorde en riktigt god pasta med musslor i till lunch!



Sen fixade vi till så tjejerna har en varsin garderob och rensade bort massa skit o målade de fula plankorna inne i garderoben vita. Vart bra faktiskt. Mkt fräschare!
Sen vart vi lite rastlösa...så kl 22 gick vi över till johannebar och käkade ich drack vin med en kollega till patrik. Utan smink o shorts...
Sen fortsatte vi till babar på avenyn...fortfarande utan smink o i shorts :)
Vi skulle ta ett glas...vi vart kvar till 0245...vad hände där...;)
Igår så var jag på bio med
Monica..inte en sån bra film...take that walz..nej gå inte o se den :)
Sen hängde jag med patrik o barnen på kvällen.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar