lördag 28 juli 2012

Turister

Oj va turister det är i stan nu!
Överallt är dom :) men jag gillar det.
Igår var det Bruce på ullevi.
Strålande väder igår också.
Idag för de som ska på bruce så blir det regn...
Varit fint typ hela veckan, trist att det inte kunde vara fint en dag till..

Nu ska jag till gymmet...var över en månad sen jag tränade sist så nu får jag ta o fixa till detta innan jag är stor som ett hus ;)
Äh så illa är det inte, kanske gått upp högst ett kilo...

Patrik jobbar idag också.
Han har jobbat sjukt mkt hela veckan o jobbar idag o imorgon också...och han klagar inte ens.
Det skulle jag gjort :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. min sista semester dag är imorgon och jag klagar redan :)

    SvaraRadera
  2. :)
    Fast en riktigt go semester fick du!!

    SvaraRadera