onsdag 18 juli 2012

Ny dator

Min dator har ju varit kass ett tag. Eller kass o kass. Den får ingen kontakt med batteriet så jag lov att ha sladden i hela tiden annars funkar den inte. Datorn blir tokvarm ibland och då stängs den av.. Och fläkten jobbar hårt..
Annars finkar den fint.

Kände att eftersom jag haft den i 4 år och använt den flitit.. Lite för flitigt kanske..kommer kosta endel om de ska laga datorn så tänkte att jag kan lika gärna köpa en ny för den lägger väl snart av ändå.

Fredrik hjälpte mig att hitta en vit :)
Färgen är viktig...iaf för oss tjejer...så en vit vart det för 5000:-
Skickas den 23:e

Alla var slut på elgiganten i hela sverige så den är poppis..
Men får öppna den o känna på den och är jag inte nöjd så kan jag skicka tillbaka.

Jag o sony kommer nog trivs tror jag :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar