fredag 22 mars 2013

T U R - Fest

Då var det dags.
Faktiskt inte så laddad inför gårdagen... Mässan förra året var bara för privat resor i stort sett så jag skippade mässan igår.

Sen när klockan var 17 så fixade folk till sig o samlade sig i köket och drack vin.
Jätte go stämning!
Då kom partynerven igång.

Vilken kväll det vart!
Började på radisson o de hade gjort små rum och träffade på massa gamla kollegor också från amex vilket var jätteskoj och sen hängde jag med mina VIA vänner.

Sen gick vi vidare till Elite där DARIN skulle spela :)
Gissa om gänget var laddade :)
Visst trodde jag att han skulle vara bra men så här bra var det svårt att tro.
Sjukt bra drag och han var verkligen grym!
Fick massa sammandragningar efter eller nåt aå helt plötsligt kändes det som om jag var höggravid :) men det lade sig.
Sen svängde vi våra lurviga.

Grymt rolig kväll















1 kommentar: