fredag 8 mars 2013

Vart har veckan tagit vägen..

Redan fredag och såg att jag inte uppdaterat sen i söndags :)
Barnveckorna svischar förbi.
Mycket på jobbet som vanligt o minst en jobba över dag i veckan..
Drog till alingsås i onsdags.
Fick ett sug efter mina tjejer, mycket barn snack blev det.
Mysigt att bara köra en hyffsat spontan träff och alla kunde. Gillar vi :)
Vi slog på stort o körde 1,5 efterrätt :) riktigt gott! Vår bäbis kommer nog bli en riktigt sötgris.

Sen har min vän Sofie blivit mamma och tony pappa. På något sätt så vart det helt plötsligt lite verkligt för mig också att det är en bäbis därinne och jag kommer att bli mamma.. Jag-mamma...det känns skumt men såklart mysigt/skrämmande.
Jag blev helt plötsligt jättenyfiken vem som huserar i min mage och när hon vill hitta ut.
Lilla anton ville tydligen komma ut 3 veckor för tidigt men på kortet ser han "färdigbakt" ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar