onsdag 3 april 2013

Begränsningar

...jag har haft lite svårt att begränsa mig och fatta att man inte kan köra på i samma tempo som förrut. Klarar inte av allt längre. Man ska inte...så många saker.
Nu har jag blivit lite bättre på att ta det lugnt och göra saker i min takt, be om hjälp.
Patrik är gullig och säger till mig så jag inte ska göra för mycket också.

Snart bara 10 veckor kvar..det går snabbt nu känns det som.

Det är inte det lättaste att inse att man faktiskt inte ska höra vissa saker.

Imorn ska vi kolla in hur det ser ut med min extra mjälte eller hur man ska utrycka sig :)
Då får vi även se bäbisen...ska bli mysigt att se den igen eftersom den är mkt större nu. Lite nervös för mjälten att den ska ha växt men men ingen ide att oroa sig i onödan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar