lördag 20 april 2013

P till berlin

Resan vart inte som planerat...
Skulle vart en härligt romantisk resa med svärisarna, annika, joakim o annikas mamma...
Nu efter dramat med lilla bäbisen i veckan så fick jag stanna hemma. Känns som rätt beslut för bäbisen o för min hälsa också, men fel beslut för mig...

Patrik tycker väl inte heller att det är en lika rolig resa utan mig...men kul att se berlin och fira hans mamma.

Otroligt glad att detta hände nu o inte inför solsemestern på teneriffa.
Men detta kunde ju skett nästa vecka istället tycker jag så kunde jag utan dåligt samvete åka till berlin.

Jag bitter?? Nej inte alls :)

Lite avis bara...

Just nu så kommer alla gravid krämpor känns det som.
Dålig andedräkt, kissnödig jämt, snorig hela dagen, fått bakerier som måste behandlas, foglossning på eftermiddagarna som gör att det är lite svårt att gå på em/kvällen, snarkar, brösten läcker, finnig, stickig i benen, trött, sover med en kudde mellan låren, kissar på mig emellanåt när jag nyser och just nu får jag inte flyga...ja det är inte bara guld o gröna skogar att vara gravid.
Behövde bara klaga lite.

Det som är på plus sidan...
Bäbisen rör sig...det är mysigt fortfarande. En välsigt konstig känsla fortfarande att nåt lever i mig men underbar känsla.

Men...
Berlin kan jag åka till någon annan gång,
Alla symtomer kommer släppa när bäbisen kommer ut...
Sen solen skiner faktiskt o jag ska ta mig ut..inte än bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar