söndag 19 maj 2013

Glömde berätta hur det gick på gbg varvet

Jag syrran och thyra på väg ned till bussen


Syrran tokladdad, men sjukt nervös...
Stekande sol och vindstilla...kan inte vara det mest ultimata väder att springa i :)


Syrran är iväg...


Nu går hon i mål...2 timmar, 2 minuter och 16 sekunder senare.
Grymt stolt!!

Tur att det tar en stund innan hon kommer runt och man träffar henne för annars hade jag storbölat.
Tårar kom det när jag gått ut från vallen :)
Och kände att hade jag träffat syrran då så hade det blivt storgråt verkligen.
Haha rolig man är...


Syrran, pigg och glad!
Ingen spya efter loppet heller :)
Hon såg oförskämt pigg ut och så kände hon sig också.

Grymt kämat i den tryckande värmen sis!
Mysigt att ha dig här för mig själv en stund.
Nästa gång vi ses så har jag förmodligen en bäbis...konstigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar