fredag 17 maj 2013

Skön dag igår

Vilken underbar dag det var igår. 
Hade en av de nya klänningarna på mig för det var typ 22 grader igår. 
Solen lyste, det var varmt.
Efter jobbet så åkte jag in till stan o mötte upp katrin. Var en evighet sen vi träffades, förrutom en snabbis förra veckan. Nu får det inte gå lika långt mellan gångerna. 
Var så roligt när vi satt o fikade. 
Jag trodde hela tiden att måsarna skulle skita ned mig :)
Sen sa jag till henne att "nu går vi innan nån skiter ned oss"
Så gick vi och jag kollade på min klänning :) jojomensan...fanns lite skvättstänk och så tog jag fram min jocka där på ena sidan var det en stor blaffa och på tröjan med. 
Fy f-n va äckligt!!!
Roligaste var att jag tjatadd om det och det sista jag sa var att nu går vi innan vi blir ned skitna :))
Kattis höll på att dö av skratt, jag fick hålla igen på skratten så jag inte skulle kossa ned mig ;)

1 kommentar:

  1. så sjukt roligt kan fortfarande börja fnissa när jag tänker på det.

    SvaraRadera