torsdag 5 september 2013

Den gångna veckan med bröllop

Fullt upp kan man säga.
Har tjejerna på heltid så det är fullt upp med träningar, skola och allt.

Mamma o pappa kom i helgen för att vara barnvakt åt Agnes när jag o Patrik skulle på Jossan och Stefans bröllop.

Pappa med Agnes


Agnes sov inte så bra på dagen så jag trodde att hon skulle vara lite skrikig men alöt hade gått jättebra!

Finaste Jossan och Stefan!
Underbara människor!

Utmarchen var i sann "dala anda" kände mig som hemma :) vet inte vad den hette men itmarch från...

Lilla Lykke tröttnade tillslut så fick vara i famnen :)

Nygifta!

På plats i byggdegården

Jossans pappa. Min "extra pappa" här nere. Nejdå men dom har varit som en liten extra familj när mamma o pappa är så långt borta! De är helt fantastiska.

Bröllopstårtan!
Urgod!

Sandra och Jossan. Sandra var toastmaster och gjorde det superbra verkligen!

Jag o patrik!
Jag ser lite konstig ut på ögonen, men hade fortfarande min ögonskit även denna dagen.

Jossans mamma och jag.

Lilla älsklingen!

Igår fixade patrik en urgod fiskgratäng.
Mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar