måndag 23 september 2013

Vad har hänt den här veckan då :)

Måndagen: handlade på ikea till vår korttagning av lägenheten.

Tisdagen: fototillfälle.
Vi har nämnligen gjort färdigt allt inför ev försäljning.
Vi bara väntar ju på att hitta något större och då slänger vi ut lägenheten på hemnet.

Onsdag: dinner with girls :)

Dags för vår järnligan-middag."halv åtta hos mig"
Det vart våreullar till förrätt, kycklinggryta till huvudrätt och vanan med glass till efterrätt :)
Mumma

Torsdag: hmmm vet inte vad jag gjorde...

Fredag: hmmm åt tacos i alla fall med tjejerna o patrik.

Lördag: handlade lördagsgodis, handlade jacka till thyra, hämtade lisebergskort, sen skjutsade patrik o thyra till liseberg, åkte till tildas match o kikade på den. Sen hängde jag o agnes bara hemma till gänget kom hem sent.

Söndag: lite lugnare dag :)
Agnes hade sovit dåligt på natten eller rättare sagt vaknat varje timme typ så jag sov med henne på sin morgonluring och tilda hade en översovande kompis här så de roade sig själva. Patrik jobbade men kom hem vid 15.
Sen åkte jag o tilda o handlade, jag fixade söndagsmiddag :) samma som huvudrätten vi fick hos sofia i onsdags.

Idag: patrik var ledig så han fixade iordning matsäck och frukost till tjejerna och sen la vi oss båda med agnes när hon skulle sova.
Jag fixade iorning mig o drog ned på stan och träffade mammorna i vår mammagrupp (gravid gruppen)
Ögonen börjar få tillbaka sin vanliga storlek o färg :) 
Får se om det går helt tillbaka nu eller om det stannar av...vi får se.
Nåväl fika/lunchen var irkul. Sicket gott gäng! Ska ses om 2 veckor igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar