fredag 10 januari 2014

Ojoj här går det snabbt.

Inte orkat med o gjort den sista delen av året :)

Här kommer en uppdatering vad som hänt sen sist.

Nyår firade vi med kristin, stefan, johanna, michael och adam.
Agnes ville inte sova men var på bra humör ändå. Vid 2230 sa vi att vi lägger inte henne här för att väcka henne 1 timme senare. Vi åkte hem istället vid 23 och la henne hemma. Hannhem för att skåla in nyåret.


På nyårsdagen så gick vi till dr. Glas o åt och tog ett glas vin. Agnes sov gott i vagnen. När hon vaknade var hon nöjd i 30 min kanske sen fick vi åka hem.

Sitter i pappas knä o åt majskorvar.

Vi hälsade på Ester och hennes mamma Sofia. 
Roligt för nu visste de om varann och satt o kollade på varann endel o tog varandras leksaker :)
Agnes fick sitta i gåstolen o pilla på alla grejer när jag o sofia åt lite glass.

Mysmorgonkort!

Jag gick på hockey. 
Så här såg det utnär jag skulleg öra iordning mig.
Mkt att fixa o hålla koll på

Jag jobbade min första dag och patrik var pappaledig. Sicken mysdag dom hade.
Här läser dom guldlock

Vår lilla tös börjar bli stor.
Igår satte hon vid diskmaskinen och direkt ville hon ställa sig upp... Dock hade hon strumpbyxor så hon hamnade bara under diskmaskinen. Vi ställde henne upp och oj va roligt det var!

Hon har börjat åla också. Några tag framåt när nåt roligt ligger framför

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar