onsdag 22 januari 2014

Ojoj nu har det gått en vecka igen


En vecka i bilder!

Sanja o emilia kom förbi innan jag o några tjejer skulle ha bh-party.
Titta va hon hade med sig!

Agnes hoppade så glatt :)

Agnes åt på en rollokåla förra veckan. Det var ju såklart papper på!

En trött agnes i soffan

Agnes tog ett bad och fick gosa med pappa sen. Jättemysigt


Vi har ju en bebis med riktigt mycket fart i. 
Se bara bilderna :)

Lilla gofisen!

Jag fick lite panik hemma att hennes leksaker bara låg i ett hörn o det såg så himla stökigt ut så då åkte jag och agnes till ikea igår!

Småbarns förälder som man är så var jag på ikea 0930... Hmmm dom öppnar först 10. Som tur var så hade restaurangen öppet tidigare så hon fick pure.


Min mormor skulle operera höften och ville ha lite bilder på agnes så vi tog även en färsk bild innan vi skulle iväg på mammaträff.
Tokfia som lipar :)

Igår så var agnes lite halv onöjd så jag la mig på golvet och lekte lite. 

Idag har jag varit och jobbat igen!
Var på en utbildning som var välsigt bra. Fick reflektera lite hur man gör när man möter problem och förändringar och så. 
Riktigt kul och se o en nyttig information.
Själv så såg jag lite hur jag varit lite som person emellanåt. Att jag gräver ned mig lite i det som är dåligt. Lite späder på det negativa.
Det var intressant att komma fram till.
Jag är ju en glad person mesta delen men förra året och lite året före när det varit något så har jag gått igång.
Har inte tänkt på det så innan.
Så är jag inte riktigt nu på jobbet. Fått en nystart kan man väl säga eller nåt sånt :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar