onsdag 19 mars 2014

Sega system

Godmorgon. Uppe i ottan på väg till jobbet. Jag börjar 7 idag eftersom vi inte hade några system att prata om igår. Vi hade 3 laptops igår att samsas med i vårt team. På eftermiddagen flöt det rätt bra ändå tycker jag. Samlade på sig lappar med resor som var lite akut, sedan fick man sätta sig en liten stund vid datorn.

Om 2 veckor ska jag upp till sthlm på kurs. Kursen är i 5 dagar. Jag sa att jag kan åka...spontana maria 😛 sedan kom paniken smygande...inte direkt genomtänkt. Har inte ens jobbat 5 dagar i rad och inte varit borta från agnes ens i en natt.
Svårt att förklara för någon som inte har barn kanske denna konstiga känsla. 
Jag hade säkert tyckt att det är klart man klarar det. Absolut, klart man klarar det men det ska ju vara drägligt också. 
Kommer vara skit jobbigt.
Min chef förstod mitt problem självklart och fixade o trixade så nu kan jag åka måndag morgon o hem onsdag. 2 nätter. 
Känns jättebra nu. Kommer ju sakna agnes ändå men det är inte 4 nätter!
Mysigt att åka till sthlm och roligt att sova på hotell och 2 nätter sova 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar