söndag 2 mars 2014

Underbar helg och hemska nyheter

Mamma, syrran var här i helgen!
Var så härligt att ha dom här hos oss. Patrik var dock sjuk, men höll sig med rätt bra ändå tycker jag.


Fick reda på i fredags att en barndomskompis mamma gått bort hastigt.
Så himla hemskt! Fick tårar i ögonen när jag läste det! Vi var jätte mycket med varann när vi gick i skolan. Hennes mamma är bara några år äldre än min.
Fy va ont i magen jag fick när jag fick höra det!
Tänk va hemskt att förlora sin mamma. Man förlorar ju sin otroligt viktiga stöttepelare. Sin familj, sin trygghet.
Visst har man tryggheten i sin familj man skapat också men ändå. Mamma är alltid mamma.
Nej fy va jobbigt!
Livet är så skört och otroligt viktigt att man tar vara på tillfällerna att ses.
Berättar hur mkt ni betyder för varann!

Mina tankar finns hos er madde o linda! 
Kan inte förstå vad ni går igenom för det förstår man nog först när det händer en själv!

1 kommentar: