onsdag 18 juni 2014

Imorgon vin!!

Jajamen imorgon ska jag och Patricia ut och ta något glas vin.
Ett bra tag sen sist måste jag säga.
Kommer aldrig ut numera. Ena veckan är tjejerna här och då är det aktiviteter alla dagar utom lördag. Andra veckan då är det bara Agnes som ska roddas runt men då hinner man inte så mycket i alla fall.
Imorgon i alla fall då är det egentid och Patricia tid. Ska bara sitta och uppdatera mig utan någon liten människa som snor tid och uppmärksamhet :)

Hoppas på fint väder också men annars får vi krypa ihop någonstans inomhus.

Åh va jag och Patricia hängde förrut. Saknar den tiden samtidigt som jag älskar tiden som är nu. Det är lite kluvet.

Börjar så smått planera sommaren också. Det är ju bara 1,5 månad innan vi ska flytta in i huset. Sjukt att det inte är så lång tid kvar.
Längtar jätte mycket!
Tilda och Thyra får eget rum. Mycket av tjafsen här hemma kommer sluta eftersom det tjafsas/tjatas om städning och grejer som är på den andra systerns sida osv.
Agnes får eget rum. Har bestämt tapet och sen hur vi på bästa sätt får plats med hennes grejer och med förvaring av leksakerna.
Blir mysigt och se hur hon kommer tycka det är att sova i sitt egna rum.
Jag och Patrik får springa upp och ned i trappen bara flera ggr per natt antar jag :) Eller så sover hon jätte gott och vi med.

Jaha då drömde jag mig bort en stund...vill flytta nu...eller jag vill ha alla grejer på plats i huset och lägenheten tom nu. Flytta och bära grejer...nja det är jag inte så sugen på :)

Nu får jag ta och hoppa i säng. Jag ska ta Agnes på natten och även på morgonen och nu i 2 dagar så har hon vaknat 0430... inte ok...

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar