söndag 29 juni 2014

Veckan

Såg att midsommar jorten inte blev upplagda, men nu är fom det 😀

I onsdags var jag o tjejerna på bio.
Patriks ide att vi skulle gjort nå kul ihop.
Malicifent gick vi på. riktigt bra faktiskt.
Gillar inte angelina jolie riktigt men hon var jätte bra i denna tyckte jag

Roligt kort innan bion

Filmen var i 3D

I torsdags åkte jag o agnes till alingsås och lämnade massa agnes kläder till johanna.
De vet inte vad som ligger i magen, men jag sa att hon får skänka bort dom annars om de blir en kille.
Hoppas på en tjej! En kompis till agnes, de hade varit perfekt. Blir 1 år som skiljer så dom skulle kunna ha mkt roligt ihop.
Håller tummarna!

Patrik jobbade i fredags så jag o tjejerna sroh några timmar på liseberg.
Agnes i ponnykarusellen med tilda

När tilda stack iväg på träning så åkte jag o thyra ned till stadsbiblioteket o lekte lite o lånade lite filmer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar