måndag 8 september 2014

Borlänge

Thyra skulle ha översovningskalas så då sa patrik att kanske är bra om inte agnes är hemma så jag bokade en biljett till borlänge. Passade jättebra.

Agnes tokade sig på tåget 😀

Massa böcker 

Vi åkte o badade. Mamma, mormor och casper. 
Så hinla kul. Agnes tyckte det var kanon och hon älskar casper. 
Skrattar åt han hela tiden. 

Vi fikade med glass och sen köpte lite strips också så casper skulle få i sig lite mat. Efter hans magsjuka är han verkligen skinn och ben.
Agnes varvade glass o strips 😀
Bilen utanför badet


Toka

Mamma o pappa köpte en overall till agnes.
Vi hittade en jättefin på åhlens. Men va dyrt det är med overall? 699kr. Då fick jag ändå höra att det var ett bra pris.


Kolla sötisen.

Agnes har fått nåt från dagis.
Hon lägger sig ned...sakta så hon inte slår i huvudet sen sparkar hon med benen.
Inte sur o ledsen men det kommer nog snart det också 😀

Inatt så var agnes jätteledsen o kändes som hon hade ont. Med jämna mellanrum var hon ledsen o jag tyckte hon tog sog på magen.
Pappa dick gå upp o åka till statoil och köpa alvedon som jag glömt att ta med mig.
Så kl 24 så tog han på sig o cyklade han iväg. Så himla snällt!

Imorse hade hon 38,6 i feber.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar