onsdag 17 september 2014

Malin o fredrik

Vet inte om jag skrivit om detta innan men jag tror inte det.
Min syster o Fredrik ska gå ifrån varandra. Skiljas närmare bestämt.
De har verkligen kämpat för att det inte ska bli så, men älskar man inte varandra längre så är det bra att välja att gå innan man börjar såra varandra och bli ovänner.
De kommer vara lite konstigt att han inte är där för efter 10-12 år eller vad det är. Han är ju en del i vår familj. Det kommer han ju alltid att vara eftersom de har Maja o Casper.
Undra vad de kommer känna när de ska flytta o bo varannan vecka hos malin.
Undra hur det känns för malin att inte ha dem alltid!
Kommer nog bli massa tårar på lite olika håll tror jag innan allt faller på plats.

Syrran har hittat en lägenhet nästan där de bodde förrut o de kommer bo granne med deras granne från gatan ( dom har också skiljt sig) och majas bästis från gatan.

Tror detta kommer bli jättebra.

Längtar tills jag få se deras nya lägenhet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar