söndag 12 oktober 2014

Helgens bravader

I fredags var det scandic europas opening party. De har renoverat hela hotellet.
Vilken kväll! 
Hade verkligen skit kul. Hängde medt med Jennie på jobbet. Träffade massa härligt folk som jag inte träffat på så länge.
Sen var ju patricia där också!!

Jag i busskuren när jag var på väg till festen.

Patrik fyllde år i lördags

Firade med tårta och paketöppning i sängen.

Tårtan.

Patrik fick en resa till istanbul från mig.
Hittade en billig biljett o jag vann biljett med turkish airlines festen i måndags.
Kommer bli underbart. Vi åker i februari.

Jag hade fixar lite plock o pastasallad.
Mumma va gott det var.

Nu har jag matlåda för 2 -3 dagar framåt 😀

Fredrik o Anna kom hit med barnen också o stannade ända tills agnes skulle lägga sig. Då fortsatte vi hemma hos dom o bäddade ned henne i vagnen. Somnadd o sov jättegott.

Vi spelade brainstorm (sällskapspel)
Få fick man va så här snygg.


Underbar dag från tidiga morgonen (0530) tills midnatt.

Älskar dig!


Agnes säger tittut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar