söndag 5 oktober 2014

Kanelbullensdag

Vi bakade våra egna bullar.
Dock blev dom lite torra men det var nog för att jäst och mjölken var för varmt.
Goda ändå.


Thyra och Patrik åkte o badade.
Jag, tilda o Agnes åkte till frölunda torg o shoppade lite kläder.
Tilda o Agnes matchade.

Agnes älskar o knacka på fönster o dörrar osv.
Nu var det glasrutan, så gjorde hon sin "jag är sötmin :)"

Jag o agnes på bussen. 
Tilda fick jag klippa bort på kortet för jag fick aldrig med hennes hela ansikte.

Agnes älskar o sitta på sista trappateget och pilla på saker eller läsa en bok.

Vi körde en grill, kanske den sista för i år.
Patrik hade tänt ljus på balkongen när vi stod ute o grillade en liten strund tillsammans.

Älskar också dessa ljusen.
Sådana som tänds när det mörknar och styrs av solljus.


Sen ett jort på oss.
Sminkless och ögonproblem men glada ändå.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar