lördag 19 februari 2011

Färgklick hos mig

Det är ju inte ofta jag köper något i nån klatchig färg, mer nu har jag köpt 2 cerisa ljus lyktor. Men självklart ska ni inte blir för förvånade för det är ju lite vitt i dom :)

Älskade deras påsar



Rätt fina tycker jag!


Vart ett halsband också!


Imorn är det tvättid kl 7 . Phu... Det var den enda tiden som fanns i helgen. Hade bokat upp en tid, men vi har äntligen fått tvättavla så då blev de andra tiderna strukna...

Är det inte lite komiskt att det är alltid nåt tjafs bär det kommer till tvättstugan. Alltid nån som klagar om ludd i torktumlaren och så.

Kors i taket så är det inte så mkt tjafs här. Enda tjatet som varit här i 8 månader är att vi inte fått en tvättavla från hyresvärden. I 8 månader har en stackare nån stans i huset skrivit ut tvättlistor! Katastrof att det ska ta så lång tid, men nu är det ordnat iaf. Skönt.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite skvaller och sen ska jag sova.

Natti!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar