söndag 6 februari 2011

Helgen i falkenberg

Här kommer lite kort från i helgen. Var så himla mysigt att hälsa på Jossan. Länge sen jag var där! Var så kul att se hur stor hon hade blivit också. Hon är i vecka 19 nu så hon hade en kagge. Större på kvällen men hon har bara gått upp på magen så hon var roligt fin.


Jag hade mina brillor på mig i lördags... Tänkte att jag får väl ta och börja använda dom hehe


Jossans föräldrar har precis flyttat in i en helt ny lägenhet med en underbar utsikt över ån.


Vi satte oss i den lilla "italienska"hörnan. Den är inte klar än men var jätte mysigt att sitta och bara titta ut och ta ett glad vin.


Jossan poserar med lilla maggen


Kvällen så började vi hemma hos familjen Johansson och sen drog vi ned till Grand där sannex skulle spela. Hilma trevlig kväll. Även om jag inte är jätte förtjust i dansband så är dom faktiskt riktigt bra och duktiga. Jag fick höra min favvo låt "mighty of passion" och sen även "godnatt hejdå låten" som jag inte vet vad den heter, återkommer vad den heter.


Fina Jossan med alkholfritt vin får jag väl tillägga


Jossans mamma och svärmor!
Jossans mamma och pappa är så himla härliga och är som mina extra föräldrar. Vi går snart styra upp så mina föräldrar och Jossans föräldrar får träffas. Tror de kommer ha jätte kul ihop också.


Sannex


Idag så gick vi tull stålboms och käkade en mini semla.

Första vårtecknet också! Knoppar på trädet. Smart ska ni få se en bild på hur det ser ut vid mammas och pappas husvagn.


Tack för en toppen helg som vanligt Jossan!

Kramar

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Tack själv min fina vän!!!!
    Ses snart igen : )
    Puss

    SvaraRadera