onsdag 16 februari 2011

Singel trött ...

Nu är jag rejält trött på att vara singel... varför hittar alla andra någon och inte jag?? Nåt fel på mig??? Vad gör jag för fel???

Kanske känner jag så här nu för att det är kompisar som blivit gravida. Jag vill poängtera att jag är fantastiskt glad för dom och vad som ska hända och tycker att det är skit kul att höra alla detaljer om vad som händer!

Det är bara min situation som jag är så innerligt trött på!!

Vissa dagar kommer dessa tankar men oftast så är jag nöjd med livet och har ett behagligt lugn i kroppen.

Oj dags att kliva av bussen

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Det finns inga råd att ge i dessa lägen men bara fortsätt hoppas och önska att det ska komma till dig med. Du är fantastisk och nån kommer bli otroligt lycklig över att få vara med dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du finner kärleken snart! Det är du värd min vän. I år är ju ditt år som vi har bestämt : )
    En stor kram till dig från JJ

    SvaraRadera
  3. När du minst anar det Maria... Sen säger det bara swosch och så har du man, barn, villa, volvo, vovve och lite till =) Och undrar vart tiden tagit vägen, hihi.
    Kramis, Camilla

    SvaraRadera